موسسه مشاوره حقوقی و کیفری

موسسه مشاوره حقوقی
مشخصات بلاگ

گروه وکلای آسایش گستران با در اختیار داشتن کادری گسترده از وکلای پایه یک و قضات بازنشسته و اساتید دانشگاهی در سراسر ایران و کشورهای زیادی میتوانند تامین کننده آسایش حقوقی شما هموطنان ارجمند باشند .

طبقه بندی موضوعی

۱۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۵۷ ب.ظ

آیا تخفیف در مجازات اختلاس ممکن است؟

آیا تخفیف در مجازات اختلاس ممکن است؟

جرم اختلاس از جمله جرایمی است که روح و روان جامعه را به شدت تحت تاثیر خود قرار می دهد.اغلب افراد معتقدند که این جرم نباید مشمول تخفیف مجازات شود.اما قانون گذار تحت شرایط خاصی جرم اختلاس را نیز مشمول  تخفیف مجازات قرار داده است.

قانون گذار چنین مقرر داشته است که :

اگر مرتکب جرم اختلاس قبل از اینکه کیفر خواست بر علیه وی صادر شود، تمام وجه یا مال مورد اختلاس را که برداشت یا تصاحب نموده است، باید مسترد نماید.

در این حالت دادگاه او را از تمام یا قسمتی از جزای‌نقدی جرم مرتکب شده معاف می‌نماید.بعلاوه دادگاه در این مواقع اجرای مجازات حبس را نیز معلق  می کند.اما در خصوص حکم انفصال، قانونگذار بسیار جدی برخورد کرده است  و حکم انفصال را مشمول تخفیف مجازات ندانسته است و در هر صورت حکم انفصال بر علیه مختلس اجرا می گردد.

نکته قابل توجه این است که :

در صورتیکه مختلس واجد شرایط تخفیف مجازات باشد، در این مواقع دادگاه موظف است مقررات تبصره یک ماده یک از لحاظ حداقل حبس را لحاظ کند.تخفیف نسبت به حداقل انفصال موقت یا انفصال دائم نیز خواهد بود.

وکیل_دادگستری_و_جرم_اختلاس

قرار بازداشت موقت در جرم اختلاس به چه شکل است؟

قرار بازداشت موقت از جمله اشد قرارهایی است که قانون برای متهمین در نظر گرفته است.جرم اختلاس نیز از جمله جرایمی است که تحت شرایطی قرار بازداشت موقت برای آن در نظر گرفته می شود.در صورتی که مختلس بیشتر از 100 هزار ریال برداشت یا تصاحب نموده باشد؛

در صورت وجود ادله کافی، دادگاه مکلف به صدور‌ قرار بازداشت موقت به مدت یک ماه می باشد.

باید بگوییم که :

 وزیر دستگاه مربوطه می‌تواند بعد از بازداشت موقت،‌کارمند را تا پایان رسیدگی و تعیین‌تکلیف نهایی وی از خدمت در ارگان مربوطه تعلیق نماید. در این مدت هم  به کارمند خاطی نسبت به ایام تعلیق هیچگونه حقوق و مزایایی تعلق نمی گیرد.

ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۵۷
آسایش گستران
شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۰۲ ب.ظ

برترین موسسه حقوقی برای اخذ وکیل ملکی

برترین موسسه حقوقی برای اخذ وکیل ملکی

برترین موسسه حقوقی

در موسسه حقوقی آسایش گستران تمام وکلای پایه یک دادگستری دارای رزومه قوی میباشند. هم چنین به صورت کاملا تخصصی در حوزه های مربوط به دعاوی فعالیت مینمایند. همین معیار باعث شده است که موسسه حقوقی آسایش گستران نسبت به دیگر موسسات حقوقی ممتاز باشد. آماری باور نکردنی در رضایت موکلان خویش کسب نماید. متخصص بودن در دعاوی حقوقی،کیفری و … این مزیت را دارد که وکیل مذکور سالیان سال و به صورت مستمر و پیاپی در دادگاه های مربوط به دعاوی مشخص فعالیت نموده است. در نتیجه تمام این عوامل سبب میگردد که وکیل به راحتی هر چه تمام و در سریعترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه امور قانونی شما به پایان رسانده و در نهایت حق شما را باز ستاند.

فراموش نکنید. موسسه حقوقی آسایش گستران صرفا موسسه ای جهت اخذ شماره وکیل ملکی و یا انتخاب وکیل پایه یک دادگستری نمیباشد. بلکه علاوه بر تمام این ها،نیروی خود را به کار گرفته است تا در حد توان به تمام سوالات حقوقی و کیفری و… شما پاسخ دهد. و به اصطلاح دیگر آینده روشن را به شما نشان دهد تا در هنگام دعاوی ملکی با آگاهی لازم در دادگاه ها و مراکز مربوطه حاضر شوید.

ضروری بودن اخذ وکیل ملکی

نکات بسیار گسترده ای در طرح دعاوی ملکی موجود است. همه اشخاص نهایت یکبار دچار گرفتاری های مربوط به معامله اموال غیر منقول در طول زندگی خویش شده اند. با تمام این اوصاف کم تر افرادی حاضرند وکیل ملکی اخذ نمایند. و به همین دلیل نیاز به شماره وکیل ملکی پیدا می کنند. تا ریسک های موجود در معاملات خود را به حداقل رسانند. زمان بر بودن تا مشاهده نتیجه پرونده و بازگو کردن مباحث قانونی چالش برانگیز در دعاوی ملکی این مورد را آشکار ساخته که در رابطه با این موضوع به وکلای دادگستری مراجعه حضوری نمایند. و یا در صورت عدم مراجعه حضوری شماره وکیل ملکی پایه یک دادگستری اخذ نمایند.

ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۰ ، ۲۰:۰۲
آسایش گستران
جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۴۴ ب.ظ

اصول و قوانین نوشتن قولنامه در خرید ملک

اصول و قوانین نوشتن قولنامه در خرید ملک

در زمان نوشتن قولنامه ملک باید به دقت اصول مشخصی را رعایت کنیم تا در صورت به وجود آمدن اختلاف خریدار یا فروشنده بتواند به مراجع قضایی رجوع کند و مرجع قضایی بدون هیچ ابهامی با استناد به قولنامه اختلاف را رفع کند.اگر در هنگام نوشتن قولنامه این اصول رعایت نشود، قولنامه برای مراجع قضایی فاقد اعتبار است.

با افزودن این 8 مورد می توان به راحتی از به وجود آمدن اختلافات جلوگیری نمود:
اصول و قوانین نوشتن قولنامه
آسایش گستران
  1. اگر فروشنده وارث باشد، اسم تمام وراث باید قید شود و هنگام پرداخت، پرداخت متناسب با مقدار سهم هر وراث به صورت جداگانه صورت گیرد.
  2. برای انجام امور انتقال سند ملک الزام به تنظیم سند، حتماً باید قید شود.
  3. زیر قولنامه را باید دو نفر عادل به عنوان شاهد امضا کنند. (میتوانید از اقوام و یا آشنایان خود درخواست کنید)
  4. برخی ویژگی های ملک مانند متراژ، شماره طبقه، انباری، شماره پارکینگ، شمالی یا جنوبی بودن ساختمان و… در متن قولنامه دقیقاً قید شود.
  5. اگر همراه ملک لوازم منزل نیز به فروش رود باید در قولنامه از آنها نام برد.
  6. در قولنامه ثبت آدرس و شماره دفترخانه ای تنظیم سند، انجام شود.
  7. در قولنامه مبلغ دقیق بیعانه قید شود.
  8. اگر در زمان تنظیم قرارداد مبالغ را به صورت چک می پردازید حتما مبالغ به صورت چک در وجه فروشنده صادر شود و در متن قولنامه نوشته شود که هر چکی برای چه موضوعی صادرشده است.

فروشنده و خریدار در ضمن تنظیم قولنامه چه نکاتی را باید رعایت کنند؟

مطابق توصیه های وکیل پایه یک دادگستری،  نکاتی که فروشنده در ضمن تنظیم قولنامه باید رعایت کند به صورت ذیل می باشد:
  1. با بررسی توان مالی خریدار در تنظیم قولنامه شروطی قرار دهد که اگر خریدار توان مالی نداشت معامله فسخ شود.
  2. قبل از دریافت کل مبلغ قرارداد نسبت به انتقال ملک اقدام نکند.
  3. هنگام تنظیم قولنامه زمانی برای روز انتقال سند، تعیین نماید تا اگر در زمان مشخص پرداخت صورت نگرفت، بتواند معامله را فسخ نماید.
  4. در صورتی که ملک مورد معامله مالکین متعدد دارد باید قولنامه را همه مالکین امضا کنند و یا یکی از مالکین از سایرین وکالت برای فروش داشته باشد و قولنامه را به وکالت از سایرین امضا کند.
  5. فروشنده باید در قولنامه همه مشخصات ملک را قید نماید.
  6. در صورتی که فروشنده مبلغ مورد معامله را از طریق چک دریافت کند باید در قولنامه قید کند در صورت برگشت خوردن چک معامله فسخ می شود.
 
مطابق توصیه های وکیل پایه یک دادگستری،  نکاتی که خریدار در ضمن تنظیم قولنامه باید رعایت کند به صورت ذیل می باشد:
  1. خریدار هنگام تنظیم قولنامه باید دقت کند که توابع، ملحقات و مشاعات ملک مانند آب، برق، گاز، انباری، پارکینگ و …دقیق در سند عنوان شده باشد.
  2. باید تمام مشخصات ملکی که خریدار قصد خرید آن را دارد باید مطابق آنچه باشد که در سند قید شده است.
  3. خریدار با ید به مشخصات سند دقت کند که ملک در وثیقه، رهن و یا توقیف نباشد.
  4. اگر ملک مورد معامله به فروشنده ارث رسیده است، خریدار برای اینکه دچار مشکلات انحصار ورثه نشود، باید گواهی انحصار وراثت و برگه تصفیه حساب مالیات بر ارث را مشاهده نماید.

ادامه مطلب...

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۰۰ ، ۱۶:۴۴
آسایش گستران
پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۸ ب.ظ

مراحل شکایت نمودن از روابط نامشروع

مراحل شکایت نمودن از روابط نامشروع

دعاوی رابطه نامشروع
وکیل پایه یک دادگستری دعاوی رابطه نامشروع

همانطور که میدانید این عمل از جرائم کیفری محسوب میشود. و میبایست همانند قانون در دادگاه های کیفری و دادسرهای مربوطه پیگیری شود. در مواردی که همسر از رابطه نامشروع بدنی همسر خویش قصد شکایت دارد میبایست شخصا به دادگاه اعلام نماید. اما در مواردی که رابطه نامشروع پیام،صوت و… است میبایست به دادسرا مراجعه نماید. در هر صورت جهت به نتیجه رسیدن پرونده شخص شاکی میتواند در هر مرحله از مراحل قانونی دادگاه اقدام به اخذ وکیل نماید تا با خیالی آسوده امورات قانونی وی به سرانجام رساند.

 

ویژگی های اخذ وکیل پایه یک در رابطه با دعاوی نامشروع

از مهم ترین معیارها میتوان به اثبات رساندن سخنان شخص متهم باشد. به این صورت که شخص متهم میگوید هیچ عملی انجام نشده و ما به هیچ عنوان قصد چنین رابطه ای را با یک دیگر نداشته ایم مسلما در این موارد این وکیل کار بلد است که میتواند این اقدامات را انجام دهد تا حرف او به کرسی نشیند .تمام این اقدامات به شخص کمک میکند تا از مجازات های سنگین در امان ماند. فراموش نکنید برای جذب وکیل دعاوی روابط نامشروع حتما آگاهی های لازم را کسب نموده و سپس اقدامات قانونی خود را به او سپارید..

وکیل های پایه دادگستری موسسه حقوقی آسایش گستران طی شرکت در جلسات دادگاه ها و دفاع از حق و حقوق موکلان خویش تجربه بالایی در این نوع پرونده ها دارند و فقط وقت و انرژی خود را صرف این نوع پرونده ها کرده اند. این تخصصی بودن فعالیت وکلای موسسه حقوقی آسایش گستران یک مزیت نسبت به تمام موسسات حقوقی کشور میباشد. چرا که وکلای پایه یک دادگستری که سالیان سال فقط و فقط فعالیت های خود را در این پرونده های گذاشته اند. شانس موفقیت و به سرانجام رساندن بالاتری نسبت به وکلانی که در چندین پرونده مربوط به دعاوی مختلف دخل و تصرف داشته اند دارا میباشند.

عوامل تاثیر گذار در مجازات روابط نامشروع

با توجه به اینکه این روابط در دسته مجازات های تعزیری میباشد قاضی این اختیار را دارد . بنا به هر دلیلی میزان مجازات را کم یا زیاد کند از مهم ترین عوامل مهم در این زمینه میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • رابطه نامشروع با اجبار و اکراه صورت گرفته باشد.
  • رابطه نامشروع فیزیکی بوده باشد.
  • تاهل در زمان رابطه نامشروع بسیار مهم است.
  • رابطه نامشروع مشهود و در ملا عام و به صورت کاملا علنی بوده باشد.
  • عدم ابراز پشیمانی مجرم در مرحله بدوی و یا رسیدگی که این موضوع به شدت در تصمیم گیری قاضی تاثیر گذار است.
  • سابقه اتهام و اثبات آن در زمینه رابطه نامشروع  زنا و لواط که این مورد هم از مهم ترین مسائل تاثیر گذار در رابطه با تخفیف مجازات از سوی قاضی خواهد بود.

ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۰۰ ، ۱۷:۰۸
آسایش گستران
يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۱۹ ب.ظ

رکن های خلع ید

رکن های خلع ید

باید نسبت به این موضوع آگاه باشید در صورتی که یکی از این ارکان وجود نداشته باشد، دعاوی خلع ید مطمئنن رد خواهد شد و یا اینکه توسط دادگاه در مورد آن عدم استماع صادر میشود. در ذیل به رکن های خلع ید میپردازیم:

احراز مالکیت خواهان

وکیل ملکی برای خلع ید و تخلیه ید

* در این موضوع حتما باید مالکیت توسط دادگاه تایید شود،اصولا این تایید در قالب سند رسمی و یا حکم قطعی دادگاه میباشد

*باز هم در این گونه موارد دادگاه از اداره،مالکیت شخص را استعلام میکند.

*مطرح نمودن این دعاوی با سند عادی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.(در این خصوص میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید).

*طبق ماده 22 قانون ثبت،شخصی مالک است که مال خود را به ثبت رسانده باشد، اما در مواقعی که ملک به ثبت نرسیده در مرحله اول میبایست مالکیت ملک را به اثبات رسانده باشد. سپس اقدامات بعدی،الخصوص مطرح نمودن دعاوی خلع ید را مطرح نمود.

*در مواقعی که کارهای به ثبت رسیدن ملک در حال انجام است و هنوز سند به ثبت نرسیده، و یا اینکه فرد مالکیت خود را از مزایده کسب نموده و مشکلاتی برای تنظیم آن وجود دارد . لازم نیست نگران باشید،در این گونه مواقع میتوان اقدام به طرح خلع ید پرداخت.

نحوه  احراز تصرف غاصبانه

جهت ثابت نمودن این مسائل در ابتدا دادگاه کارشناسی را جهت تحقیق و بررسی نمودن صحت مطالب، به محل تصرف شده اعزام مینماید تا تصرف غاصبانه شخص خوانده شده را بررسی کند. باید در رابطه با این بحث،تصرف نامشروع بوده باشد.. برای راحتی درک این مسئله مثالی خواهیم زد:

اگر شخص خوانده شده لزوما بتواند مدارک و مستنداتی به دادگاه ارائه دهد که ملک مورد نظر را رسما خریداری کرده است،دیگر مسئله ای به عنوان مطرح نمودن دعاوی خلع ید کاملا رد شده میباشد.دعاوی خلع ید در اموال مشاعی میتواند مطرح گردد.

منشا دعاوی خلع ید

منبع اصلی دعاوی خلع ید زورگیری یا همان غصب است. و این دعاوی در ماده 43 قانون اجرای احکام اتخاذ شده هم چنین طبق ماده 308، دعاوی خلع ید متضاد با تصرف تخلیه است و تهی از هر گونه قرار دادی میباشد.

انواع دعاوی خلع ید

*دعاوی تصرف عدوانی.

*دعاوی تخلیه.

*دعاوی تحویل مبیع.

سخن پایانی…

این مطالب صرفا آگاهی شما را افزایش خواهد داد. و مستقیما مشکلات شما را حل نخواهد کرد. برای باز ستاندن حقتان شما حتما باید با مشاوران ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمائید. سپس اقدامات لازم در جهت رسیدن به حقتان را انجام دهید. از طرفی برای رسیدن به حق خویش گام اول طی کردن آگاهی و گام دوم کسب راهنمایی های کاربردی است.

موسسه حقوقی آسایش گستران با مشاوران دلسوز و مهربان با سطح آگاهی های قانونی و حقوقی بالا آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد.

ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۱۹
آسایش گستران
جمعه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۴۶ ب.ظ

مزایای تنظیم سند رسمی توسط وکیل ملکی

مزایای تنظیم سند رسمی توسط وکیل ملکی

وکیل ملکی برای تنظیم سند رسمی خانه

  • تنها وکیل ملکی است که این اختیار را دارد فک رهن ملکی که در رهن است را از فروشنده درخواست نماید
  • این وکیل است که میتواند در صورتی که فروشنده از انتقال سند جلوگیری کرد توسط یکی از مامورین دادگاه سند رسمی مذکور را به نام شخص بزند
  • در صورتی که شخص خریدار از پیش اقدام به اخذ وکیل ملکی پایه یک دادگستری نماید به هیچ عنوان نیازی به حضور وی در دادگاه نیست و وکیل به تنهایی تمام امورات وی را به سریعترین و وجه ممکن انجام خواهد داد
  • از ویژگی های یک وکیل ملکی خوب میتوان به آینده نگری آن اشاره نمود به این صورت که وکیل ملکی از پیش تمام خسارت های احتمالی که در قولنامه ذکر شده است را به سرعت از شخص فروشنده طلب مینماید

✔ بیشتر بخوانید : وکیل ملکی و تقسم ملک مشاع در قانون مدنی

در زمان ارسال دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی مواردی مهم به چشم میخورد

این موارد عبارت اند از:

وضعیت پلاک ثبتی

رهن یا بازداشت بودن ملک مذکور

تفکیک و افراز آن ملک

و از این دست موارد که توسط وکیل ملکی رعایت شده که مسلما این اوامر طی شده در صرفه جویی وقت و هزینه به شدت تاثیر گذار خواهد بود.

سخن پایانی

امیدواریم توانسته باشیم تا حدودی آگاهی شما را در این امر افزایش داده باشیم. حتما توجه کنید اخذ وکیل ملکی پایه یک به هیچ عنوان هزینه اضافی ایجاد نخواهد کرد بلکه شما را از ایجاد هزینه های آتی و مشکلات پیش رو بر حضر خواهد داشت، کمی با آینده نگری و افزایش آگاهی بهترین تصمیم را گرفته و اقدام به اخذ بهترین وکیل نمایید. وکلای پایه یک موسسه حقوقی آسایش گستران با تمام توان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان بوده و قادر خواهند بود حتی سخت ترین و پر چالش ترین پرونده های ملکی و یا غیر ملکی شما را با تمام تلاش به سر انجام رسانند. موسسه حقوقی آسایش گستران در تمام امورات قانونی پیشتاز بوده و در تمام این سال ها کم تر موکلی بوده است که به حق خویش نرسیده باشد.

ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۰۰ ، ۱۸:۴۶
آسایش گستران
چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۲۶ ب.ظ

بهترین موسسه حقوقی برای اخذ وکیل مالیاتی

بهترین موسسه حقوقی برای اخذ وکیل مالیاتی

وکیل مالیاتی

موسسه حقوقی آسایش گستران با کادر مجرب و موفق در تمام امورات قانونی، جز بهترین ها در سطح کشور می باشد. و به دلیل تجربه بالای خود در این حوزه با اشخاص زیادی در ارتباط بوده که روند انجام شدن کار های مالیاتی شما را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.که همین موضوع سبب میگردد با خیالی آسوده امورات قانونی خود را به سرانجام برسانید.

وکیل مالیاتی حق شرکت در  چه جلساتی را دارد؟

تمام وکلای مالیاتی می توانند در کلیه جلسه های برگزار شده در اداره ثبت شرکت ها،اداره ارزش افزوده،سازمان تامین اجتماعی،دادگاه های مالیاتی،جلسات سرمایه گذاری،جامعه حسابداران و … حضور بلا مانع داشته باشند. به صورت کلی یک وکیل مالیاتی این اجازه را دارد که همراه با مدیر عامل شرکت مربوطه در تمام جلسات و میزگرد هایی که به مسائل مالی و مالیاتی مربوط است حضور جد داشته باشد.

این یک امر طبیعی است. به هر حال با وجود وکیل مالیاتی در تمام جلسات مطمئنن روند کار سریعتر،بهتر و مستمر تر پبش خواهد رفت. که همین موضوع  اصل و اساس موفق شدن یک وکیل مالیاتی در پرونده را نشان خواهد داد.

وکیل مالیاتی باید از چه تحصیلاتی برخوردار باشد؟

اکثر وکلای درجه یک در این حوزه بلا استثنا در رشته های حسابداری و مالی تحصیل می نمایند. که با گذشت زمان و کسب تجارب لازم در این خصوص مشغول کار در موسسات مربوطه خواهند شد. اما تجربه این را به گوش می رساند که وکیل مالیاتی خوب باید در کنار رشته حسابداری در رشته های دیگری چون مدیریت،مهندس مالی و از این قبیل رشته ها تحصیل و یا مطالعه داشته باشد. این همان کلید طلایی است. که موسسه حقوقی آسایش گستران آن را دارا می باشد.

در این کادر مجرب وکلای مالیاتی فعالیت می کنند. که سابقه چشمگیری در امورات مالی و حسابداری داشته اند. به عبارتی نه تنها مسیرهای قانون و دادگاه را به راحتی هر چه تمام طی میکنند. بلکه در رشته های مالی هم تجربه بسزایی دارند. تمام این عوامل دست به دست هم می دهد که حق موکل خویش را در کم ترین زمان ممکن باز ستانند.

ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۰۰ ، ۲۱:۲۶
آسایش گستران
شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰ ب.ظ

شماره وکیل پایه یک دادگستری

شماره وکیل پایه یک دادگستری

موسسه حقوقی آسایش گستران با در نظر گرفتن شرایط تمام مردم سلحشور ایران در هر نقطه از ایران زمین که ممکن ساکن تهران نبوده اما به شماره وکیل پایه یک نیاز داشته باشند بستری را فراهم کرده است که به راحتی و فقط با یک تماس با مشاوران مشکلات حقوقی خویش را برطرف نمایید.

با توجه به گزارشاتی که به دستمان رسیده اکثر افرادی که حقشان پایمال شده فقط به دلیل سواد و عدم آگاهی کافی بوده است. مطرح نمودن امور دعاوی حقوقی در دادگاه ها به شدت چالش برانگیز است. شما تنها کافیست با موسسه حقوقی آسایش گستران تماس گرفته و با استفاده از بهترین وکلای پایه کشوری امورات قانونی خود را پیش ببرید، فرقی نمی کند چه مراحلی را به تنهایی و تا چه میزان پیش برده اید.

در هر مرحله از مسائل قانونی که باشید وکلای ما با سابقه و تجربه فوق العاده خود به یاری تان خواهند شتافت و ادامه امورات قانونی شما را تا مرز موفقیت و باز پس گرفتن حق و حقوقتان ادامه خواهند داد.پس فورا با موسسه حقوقی آسایش گستران تماس گرفته و با مطرح نمودن سوالاتی که در ذهن دارید احتمال موفقیت خود را در مسائل قانونی به حداکثر برسانید.

 

شماره وکیل کیفری

شماره وکیل دادگستری

بسیاری از کلاهبرداران به انتظار سود جویی از مردم هستند و در موقعیت مناسب اقدام به سرقت اموال آنان می نمایند.  با تمام این اوصاف وکلای درجه یکی که در موسسه حقوقی آسایش گستران مستقر هستند با آگاهی کامل و اشراف بر تمام این موضوعات اقداماتی از جمله (دفاع از مال باخته، کسب رای به سود مال باخته و در آخر شخص گمراه شده را) با بیانی ساده توجیح کرده و نمیگذارند حق آنان در هر مرحله از پرونده پایمال شود.

باتوجه به موضوعات گفته برای اینکه به دام چنین شیادانی گرفتار نشوید باید اقدام به اخذ شماره وکیل کیفری نموده . با جریان قرار دادن وکیل کیفری از مشکلات پیش آمده،بهترین مسیر برایتان روشن شود.

ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۰۰ ، ۲۳:۵۰
آسایش گستران
شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶ ب.ظ

شماره وکیل پایه یک دادگستری

شماره وکیل پایه یک دادگستری

موسسه حقوقی آسایش گستران با در نظر گرفتن شرایط تمام مردم سلحشور ایران در هر نقطه از ایران زمین که ممکن ساکن تهران نبوده اما به شماره وکیل پایه یک نیاز داشته باشند بستری را فراهم کرده است که به راحتی و فقط با یک تماس با مشاوران مشکلات حقوقی خویش را برطرف نمایید.

با توجه به گزارشاتی که به دستمان رسیده اکثر افرادی که حقشان پایمال شده فقط به دلیل سواد و عدم آگاهی کافی بوده است. مطرح نمودن امور دعاوی حقوقی در دادگاه ها به شدت چالش برانگیز است. شما تنها کافیست با موسسه حقوقی آسایش گستران تماس گرفته و با استفاده از بهترین وکلای پایه کشوری امورات قانونی خود را پیش ببرید، فرقی نمی کند چه مراحلی را به تنهایی و تا چه میزان پیش برده اید.

در هر مرحله از مسائل قانونی که باشید وکلای ما با سابقه و تجربه فوق العاده خود به یاری تان خواهند شتافت و ادامه امورات قانونی شما را تا مرز موفقیت و باز پس گرفتن حق و حقوقتان ادامه خواهند داد.پس فورا با موسسه حقوقی آسایش گستران تماس گرفته و با مطرح نمودن سوالاتی که در ذهن دارید احتمال موفقیت خود را در مسائل قانونی به حداکثر برسانید.

 

شماره وکیل کیفری

شماره وکیل دادگستری

بسیاری از کلاهبرداران به انتظار سود جویی از مردم هستند و در موقعیت مناسب اقدام به سرقت اموال آنان می نمایند.  با تمام این اوصاف وکلای درجه یکی که در موسسه حقوقی آسایش گستران مستقر هستند با آگاهی کامل و اشراف بر تمام این موضوعات اقداماتی از جمله (دفاع از مال باخته، کسب رای به سود مال باخته و در آخر شخص گمراه شده را) با بیانی ساده توجیح کرده و نمیگذارند حق آنان در هر مرحله از پرونده پایمال شود.

باتوجه به موضوعات گفته برای اینکه به دام چنین شیادانی گرفتار نشوید باید اقدام به اخذ شماره وکیل کیفری نموده . با جریان قرار دادن وکیل کیفری از مشکلات پیش آمده،بهترین مسیر برایتان روشن شود.

ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۰۰ ، ۲۳:۴۶
آسایش گستران

سوالات بسیار مهم در رابطه با طرح صیانت از حقوق کاربران

شرح قانون طرح صیانت از حقوقی کاربران

اصل های ارائه خدمات پایه کاربردی به چه مواردی اشاره دارد؟

از جمله اصل های ارائه خدمات پایه کاربردی با توجه به اساس های مصوب شده در شورای عالی امنیت میتوان به موارد مذکور اشاره نمود:

شبکه های اجتماعی

وب ها و موتورهای جست و جو گر

اپلیکشن هایی نظیر نشان و برنامه های مربوط به نقشه و موقعیت مکانی

خدمات میزبانی دادها

و دیگر موارد…

با توجه به مشکلات اساسی که در طرح صیانت وجود دارد آیا باز هم امکان اجرایی شدن آن وجود دارد؟

با توجه به اینکه در سال ۹۹ طرح صیانت کاملا منقضی و از دایره خارج شد، اما مفاد این طرح پس از بررسی و جلسه های تشکیل شده کارشناسی دوباره بازنویس شده.

دلایل شکل گیری و مورد بررسی قرار دادن این طرح در شکل و شمایل اصل 85 چیست؟

زوایا و بعدهای کارشناسی طرح صیانت از چالش های به شدت زیاد برخوردار بوده خیلی از افراد موافق با این طرح هستند با ورود طرح صیانت به اصل قانون 85 این امکان وجود دارد که جامعه و دیگر اقشار کارشناس در قانون گذاری در این طرح مداخله مستقیم داشته باشند،که فقط با این اصل،چنین چیزی تحقق میابد.قانون گذاری با بهترین کیفیت ممکن به اجرا در خواهد آمد.نوشته پایانی طرح صیانت کاملا دائم نیست و امکان تغییر آن طی گذر زمان وجود خواهد داشت.

به چه دلیل کمیسیون فرهنگی،اصلی ترین کمیسیون مورد بحث قرار دادن طرح صیانت است اما دیگر کمیسیون ها مانند(کمیسیون امنیت ملی،کمیسیون سیاست خارجی،کمیسیون صنایع)هیچگونه دخل و تصرفی بر این طرح ندارند؟

با اشاره بر اصل هشتاد و پنج این طرح به ارجاعیت نمایندگانی تشکیل شده از کمیسیونی مشترک میباشد.

ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۳۱
آسایش گستران