موسسه مشاوره حقوقی و کیفری

موسسه مشاوره حقوقی
مشخصات بلاگ

گروه وکلای آسایش گستران با در اختیار داشتن کادری گسترده از وکلای پایه یک و قضات بازنشسته و اساتید دانشگاهی در سراسر ایران و کشورهای زیادی میتوانند تامین کننده آسایش حقوقی شما هموطنان ارجمند باشند .

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۸ ب.ظ

مراحل شکایت نمودن از روابط نامشروع

مراحل شکایت نمودن از روابط نامشروع

دعاوی رابطه نامشروع
وکیل پایه یک دادگستری دعاوی رابطه نامشروع

همانطور که میدانید این عمل از جرائم کیفری محسوب میشود. و میبایست همانند قانون در دادگاه های کیفری و دادسرهای مربوطه پیگیری شود. در مواردی که همسر از رابطه نامشروع بدنی همسر خویش قصد شکایت دارد میبایست شخصا به دادگاه اعلام نماید. اما در مواردی که رابطه نامشروع پیام،صوت و… است میبایست به دادسرا مراجعه نماید. در هر صورت جهت به نتیجه رسیدن پرونده شخص شاکی میتواند در هر مرحله از مراحل قانونی دادگاه اقدام به اخذ وکیل نماید تا با خیالی آسوده امورات قانونی وی به سرانجام رساند.

 

ویژگی های اخذ وکیل پایه یک در رابطه با دعاوی نامشروع

از مهم ترین معیارها میتوان به اثبات رساندن سخنان شخص متهم باشد. به این صورت که شخص متهم میگوید هیچ عملی انجام نشده و ما به هیچ عنوان قصد چنین رابطه ای را با یک دیگر نداشته ایم مسلما در این موارد این وکیل کار بلد است که میتواند این اقدامات را انجام دهد تا حرف او به کرسی نشیند .تمام این اقدامات به شخص کمک میکند تا از مجازات های سنگین در امان ماند. فراموش نکنید برای جذب وکیل دعاوی روابط نامشروع حتما آگاهی های لازم را کسب نموده و سپس اقدامات قانونی خود را به او سپارید..

وکیل های پایه دادگستری موسسه حقوقی آسایش گستران طی شرکت در جلسات دادگاه ها و دفاع از حق و حقوق موکلان خویش تجربه بالایی در این نوع پرونده ها دارند و فقط وقت و انرژی خود را صرف این نوع پرونده ها کرده اند. این تخصصی بودن فعالیت وکلای موسسه حقوقی آسایش گستران یک مزیت نسبت به تمام موسسات حقوقی کشور میباشد. چرا که وکلای پایه یک دادگستری که سالیان سال فقط و فقط فعالیت های خود را در این پرونده های گذاشته اند. شانس موفقیت و به سرانجام رساندن بالاتری نسبت به وکلانی که در چندین پرونده مربوط به دعاوی مختلف دخل و تصرف داشته اند دارا میباشند.

عوامل تاثیر گذار در مجازات روابط نامشروع

با توجه به اینکه این روابط در دسته مجازات های تعزیری میباشد قاضی این اختیار را دارد . بنا به هر دلیلی میزان مجازات را کم یا زیاد کند از مهم ترین عوامل مهم در این زمینه میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • رابطه نامشروع با اجبار و اکراه صورت گرفته باشد.
  • رابطه نامشروع فیزیکی بوده باشد.
  • تاهل در زمان رابطه نامشروع بسیار مهم است.
  • رابطه نامشروع مشهود و در ملا عام و به صورت کاملا علنی بوده باشد.
  • عدم ابراز پشیمانی مجرم در مرحله بدوی و یا رسیدگی که این موضوع به شدت در تصمیم گیری قاضی تاثیر گذار است.
  • سابقه اتهام و اثبات آن در زمینه رابطه نامشروع  زنا و لواط که این مورد هم از مهم ترین مسائل تاثیر گذار در رابطه با تخفیف مجازات از سوی قاضی خواهد بود.

ادامه مطلب...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی