موسسه مشاوره حقوقی و کیفری

موسسه مشاوره حقوقی
مشخصات بلاگ

گروه وکلای آسایش گستران با در اختیار داشتن کادری گسترده از وکلای پایه یک و قضات بازنشسته و اساتید دانشگاهی در سراسر ایران و کشورهای زیادی میتوانند تامین کننده آسایش حقوقی شما هموطنان ارجمند باشند .

طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۰۲ ب.ظ

24نکته مهمی که باید در دادگاه به آن توجه کرد!

24نکته مهمی که باید در دادگاه به آن توجه کرد!

در بسیاری از موارد پیش اومده که میخواهید از حق خودتان دفاع کنید اما نمیدانید چگونه در دادگاه صحبت کنید و چه چیزهایی رو بیان کنید یا نکنید به صورت کلی یکی از موضوعات مهم در دادگاه نحوه دفاع از خودتان هست که قصد داریم در این مطلب"24نکته مهمی که باید در دادگاه به آن توجه کرد!" به 24تا جزئیات مهم را ذکر کنیم.

دریافت مشاوره »»» 88403987- 021

در دادگاه چگونه برخورد کنیم؟

برای اینکه کارهایی قانونی شما در دادگاه به سریعترین روش ممکن پیش برود میبایست به نکاتی توجه کنید که تا کارهای شما با سرعت بیشتری انجام شود، از جمله این موارد نحوه صحبت کردن در دادگاه و برخورد با قاضی پرونده میباشد،شما باید به نحوی سخن بگوئید و طوری رفتار کنید که قضات بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

یکی از مواردی که باید بدان توجه کرد همین نوع گویش میباشد که شما را تا حد زیادی میتواند شما پیروز میدان کند و اگر این مهارت را نداشته باشید ممکن است همه چیز را واگذار کنید.

به هر حال در ادامه به نکات حائز اهمیت نسبت به این موضوع خواهیم پرداخت:

✔ بیشتر بخوانید : وکیل تسخیری در دادسرا و دادگاه کیفری

ادامه مطلب...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی