موسسه مشاوره حقوقی و کیفری

موسسه مشاوره حقوقی
مشخصات بلاگ

گروه وکلای آسایش گستران با در اختیار داشتن کادری گسترده از وکلای پایه یک و قضات بازنشسته و اساتید دانشگاهی در سراسر ایران و کشورهای زیادی میتوانند تامین کننده آسایش حقوقی شما هموطنان ارجمند باشند .

طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۲۰ ب.ظ

وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی

وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی

با سلام و عرض ادب خدمت کاربران عزیز سایت آسایش گستران، در این مقاله “وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی” قصد داریم شما را با انواع وکلای پایه یک دادگستری آشنا کنیم و ادامه هزینه و وظایف هریک از وکلا را شرح میدهیم.

★ توجه“شما میتوانید همین حالا با شماره گیری (09124970000) از وکیل پایه یک دادگستری مشاوره دریافت کنید.“

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی

در لغتنامه به معنی یکی از اسماء خداوند متعال می باشد،که میتواند به معانی متعددی از جمله سپردن مسئولیتی به شخص دیگر  و یا انجام وظایف در چارچوب عدالت منعکس گردد. اما از آنجایی که هر واژه در هر زمینه و حوزه ای معنای کاملا متفاوتی دارد، واژه وکیل پایه یک دادگستری هم از این مستثنا خارج نیست و در حقوق معانی متفاوتی از جمله (استفاده از وکیل برای انجام کارهای قانونی خود برای رسیدن به حق خویش،عمل کردن طبق قوانین جمهوری اسلامی در راستای محقق شدن اهداف و…) می باشد.

برای انجام اموری به غیر از کارهای حقوقی و دعاوی که در دادگاه ها انجام میپزیرد، این امکان وجود دارد که به صورت معدنی به عبارت ساده تر عادی یا رسمی  اقدام به اخذ وکیل نموده و کارهای قانونی خود را در دادگاه ها به نحو احسن انجام دهید.

به این موضوع دقت داشته باشید که برای وکالت در دادگستری برای مطرح نمودن دعاوی حقوقی و کیفری، نیاز است از وکیل پایه یک دادگستری استفاده نمایید.

ادامه مطلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی