موسسه مشاوره حقوقی و کیفری

موسسه مشاوره حقوقی
مشخصات بلاگ

گروه وکلای آسایش گستران با در اختیار داشتن کادری گسترده از وکلای پایه یک و قضات بازنشسته و اساتید دانشگاهی در سراسر ایران و کشورهای زیادی میتوانند تامین کننده آسایش حقوقی شما هموطنان ارجمند باشند .

طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۶:۲۶ ب.ظ

وکیل ملکی و تمام نکات فسخ قرارداد خانه

وکیل ملکی و تمام نکات فسخ قرارداد خانه

آگاهی از دانستن نکات فسخ قرارداد خانه و نحوه و شرایط قانونی آن  نکات حقوقی حائز اهمیت است که هرکسی باید بداند. بسیاری از مردم از نحوه برهم زدن معامله ملکی آگاهی چندانی ندارند، که دانستن این موضوع خیلی مورد استفاده و مورد نیاز جوامع امروزی است، در  مطلب ” وکیل ملکی و تمام نکات فسخ قرارداد خانه  قصد داریم نکات و شرایط قانونی فسخ قرارداد را به شما دوستان توضیح دهیم.

قبل از هرچی اگر سوال یا نکته حائز اهمیت دیگری در ذهن خود داشتید که در این مطلب اشاره نشده بود می توانید با شماره گیری (02188403166) از مشاوره رایگان حقوقی آسایش گستران بهره مند شوید.

مراحل فسخ قرارداد
وکیل ملکی و تمام نکات فسخ قرارداد خانه

وکیل ملکی و مفهوم فسخ قرارداد خانه

در معاملات ملکی هر دوطرف یعنی هم خریدار وهم فروشنده باید به تعهدات خود عمل کنند، این به این معناست که فروشنده در زمان معین مورد معامله را تحویل دهد و خریدار باید مبلغ توافق شده را در زمان تعیین شده به صورت کامل پرداخت کند.

وقتی فسخ قرارداد معنا پیدا می کند که:

یکی از دو طرفین معامله به تعهدات خود عمل نکنند.

مثال(ملک اجاره داده شده عیوبی دارد که در قرارداد ذکر نشده است، خریدار ملک پول را سروقت به طورکامل پرداخت نکرده باشد)

فسخ قرارداد معاملات ملکی ممکن است به دلایل و شرایط خاصی اتفاق بیفتد و ادامه قصد داریم شرایط فسخ قرارداد خریل خانه را شرح دهیم

ادامه مطلب...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی